luni, 8 iulie 2013

Tort cu Margarete

   In sfarsit, dupa mult timp, m-am apucat din nou de pasiunea mea si am inceput sa creez torturi pentru cei dragi, facandu-le astfel bucurii neasteptate. Am inceput dupa 1 an de pauza, cu un tortulet simplu si rapid pentru sotul meu, cu ocazia aniversarii lui. Un racoros tort Tiramisu, insiropat cu cafea espresso si umplut cu o crema fina de mascarpone a completat de minune masa festiva. A fost si un fel de test, ca sa vad daca abilitatile mele artistice n-au murit. Timpul alocat torturilor este mai limitat acum, din cauza minunii de baietel  pe nume Andrei care a intrat in viata noastra din luna aprilie a acestui an si ne-a implinit din toate punctele de vedere infrumusetandu-ne fiecare clipa ce o traim alaturi de el. Sa incep cu postarile torturilor care am reusit sa le realizez pana in prezent, incepand din luna iulie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu