sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Tort Lego Ninjago

   Dupa cum am mai spus, gusturile copiilor sunt rupte din benzi desenate, filme de animatie si din lumea basmelor, pe care ei le adora. Asa e copilaria frumoasa si lipsita de griji. Copii mai mari sau mai mici, toti sunt pasionati de jocuri, in special cele care le solicita gandirea si creativitatea. In aceste jocuri se incadreaza si Lego, care are multi admiratori si mari si mici. Luca, nepotelul meu e innebunit dupa Lego Ninjago si Hero Factory, drept pentru care a vrut la ziua lui un tort cu aceasta tematica. Am incercat sa-i satisfac dorinta, sa-i fac pe plac si sa-i aduc la petrecerea sa, tortul mult visat. Am combinat in acest minunat tort, doua gusturi, primul etaj a fost cu delicate arome de de vanilie, iar cel de-al doilea a imbinat gustul ciocolatei cu lapte si a alunelor fin maruntite. Bineinteles ca tortul a starnit valuri de aprecieri si complimente, care pe mine nu au putut decat sa ma multumeasca sufleteste. Asta e si scopul meu, de a face oamenii fericiti, iar daca mai e vorba si de un copilas, bucuria mea e si mai mare. Voi ce ziceti de tortul lui Luca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu