miercuri, 29 ianuarie 2014

Tort Ceasca de cafea

    Va invit sa savurati o delicioasa ceasca de cafea cu lapte, dar nu sa o beti....ci sa o mancati. Da, ati citit bine, sa mancati o felie din acest minunat tort cu blat pufos cu capuccino acompaniat de doua superbe creme, una de cafea iar cealalta de lapte. Am fost o norocoasa ca am avut ocazia sa gust din acest tortulet, pentru ca m-am aflat printre invitatii la mica petrecere aniversara a cumnatei mele Diana. Am surprins-o placut si de aceasta data, atat cu aspectul elegant al tortului cat si cu gustul desavarsit al cafelei cu lapte. La multi ani draga cumnatica, sa te ajute Dumnezeu sa-ti indeplinesti visele!

2 comentarii:

  1. Exceptional tortul...atat design-ul,dar mai ales gustul...multumesc din suflet pt. surpriza placuta care mi-ai facut-o!!mult spor in continuare si astept in viitor sa mancam un tort la cofetaria ta!:) Fighting!!!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Ma bucur nespus cand vad ca munca mea nu e in zadar si ca e apreciata atat de mult. Te pup si cine stie ce o sa ne rezerve viitorul, poate o sa mancam si la cofetaria mea o felie de tort alaturi de o cafea buna sau o ceasca de ceai.

      Ștergere