joi, 19 iunie 2014

Tort de Bun venit

    Pentru a le ura bun venit acasa socrilor mei, am ales varianta dulce de a-i binedispune si de a-i face sa uite dorul de casa si familie care l-au tinut in suftete pana acum. Surpriza a fost atat de mare incat au ramas fara cuvinte. Le-a placut enorm si au ramas impresionati de modalitatea inedita de a-i intampina si de a le ura bun venit. Fiind plecati in Italia, am ales sa creez pe tort o "antiteza culinara" intre tara de origine Romania si tara gazda Italia. Ideea mea trasnita i-a incantat pe toti, iar gustul tortului tropical a fost de-a dreptul desavarsit. Blat cu cacao, crema de lapte cu nuca de cocos, ganache de ciocolata alba si jeleu de ananas.....suna delicios, nu?

2 comentarii:

  1. nu am mai vazut tort de bun venit.....e unul din torturile cele mai frumoase....felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe ocazii in care un tort este mai mult decat potrivit, atunci cand vrei sa surprinzi placut pe cei dragi. Iar revederea cu parintii a fost una din ele. Multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere