joi, 8 martie 2012

Tort de 8 Martie

     Mama....e cel mai pretios cuvant rostit inca din primii ani de viata ai fiecaruia dintre noi. Mama este cea care ne-a dat viata, cea care ne-a mangaiat si ne-a fost alaturi atunci cand ne-a fost bine sau rau, e cea care ne-a sprijinit si ne-a dedicat intreaga ei viata si sufletul ei, numai noua, copiilor ei. E cea mai importanta persoana din viata noastra, si e de datoria noastra sa o pretuim ca pe cel mai mare dar pe care ni l-a dat Dumnezeu. Ca sa-i arat mamei dragostea mea si pretuirea, si cat inseamna ea pentru mine, i-am facut un cadou dulce, cu tematica ei preferata: florile de primavara. Nu va pot descrie in cuvinte bucuria care s-a aratat pe chipul ei, cand a vazut cadoul inedit pe care i l-am facut. Nu-si putea lua ochii de la el, il admira incontinuu, si parca nu putea sa-l taie de frumos ce era. Asta e cea mai mare satisfactie a mea...fericirea si bucuria celor dragi sufletului meu. La multi ani mami, sa fii sanatoasa si fericita!

5 comentarii:

  1. FANTASTIC!!!!!! TOATE TORTURILE SUNT FANTASTICE!!!!!!!!!!! FELICITARI!!!!!!! SUNT FARA CUVINTE SI CRED CA O SA FAC O COMANDA DE UN TORT CHIAR DACA NU AM O OCAZIE SPECIALA! DECI PREGATESTE-TE SA TRIMITI UN TORT LA MILANO!!! INCA O DATA FELICITARI!!! UN BACIO E UN GRANDISSIMO ABBRACCIO!!! M.B

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Va multumesc mult ca mi-ati vizitat blogul si pentru aprecieri!

      Ștergere
  3. ASA E...A FOST UN TORT EXTRAORDINAR DE BUN SI FRUMOS,TOCMAI DE ACEEA ITI MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU MINUNATA SURPRIZA SI ITI DORESC SA FII TOT ASA DE INSPIRATA SI CREATIVA PENTRU CELE PE CARE LE VEI FACE IN VIITOR....PUPICI CU MULTA DRAGOSTE DE LA MAMA

    RăspundețiȘtergere