sâmbătă, 3 martie 2012

Tort Karaoke

       Ce poate fi mai frumos decat sa vezi bucuria si entuziasmul pe fata celor dragi atunci cand le faci o surpriza! Asta am incercat  sa fac, si am si reusit, atunci cand am facut acest tort personalizat, pentru cumnatica mea Diana, care a implinit 24 ani. Am pus in evidenta, prin tematica pe care am ales-o pentru a realiza tortul, o pasiune mai veche de-a ei, aceea fiind muzica si karaoke. Pentru ea, cantatul este o relaxare, o modalitate placuta de a se elibera de stresul zilnic. O face cu placere si pasiune, si va asigur ca are o voce gingasa si divina! Bravo Diana! 

2 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc ca tortul m-a dat gata...nu numai la aspect, cat si la gust. E un tort usor si dietetic, cu un blat pufos, nu degeaba se si cheama "red velvet". Ca sa nu mai zic de crema, care a fost special facuta pentru mine deoarece am ulcer si am o dieta cat se poate de stricta. Per total, nota 10 cu felicitari deoarece ai fost atenta la toate detaliile, iar tortul a iesit delicios! Bravo Ramona!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am reusit sa te surprind intr-un mod atat de placut. Imi pare bine ca tortul a fost usor digerabil de stomacelul tau bolnavior. Te pup, si iti multumesc mult pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere